Första skoldan

Idag var första skoldagen om man nu kan kalla det så.. Vi hade upprop och sen utdelning av information och efter det fick vi sluta. Sen drog typ alla till burger king men det va bara 3 pers som åt.. Efter gick jag och mina fina tjejkompisar till kina muren men det blev inte så mkt mat utan mest skratt åt hur vi matade Pau! (misstolka det inte :P)
Men sen gick vi till vasaparken men det va inte så många där så vi gick em till mig och sjöng lite sing staar :D
Och efter gick jag och Emlie på stan och jag hittade enorm mkt saker som jag MÅSTE ha!
Men eftersom jag suuger på fota så blir det nog en webbcambild :P

Klaga inte på bildkvaliten!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Räcker det inte med att shoppa på stan? NEJ, för jag måste kolla på nätet också och bli kär i tusen plagg till...

2010-08-18 @ 21:15:57
URL: http://zweeety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0